nelkeinrwanda.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hoi en welkom op mijn "reislog"! Veel heb ik nog niet geschreven, ok, buiten mijn profiel heb ik nog niets geschreven. Best ook logisch want ik zit nog helemaal niet in Rwanda! Ik zal pas eind januari vertrekken en dan zullen hier de meest avontuurlijke verhalen op verschijnen. Momenteel ben ik wel al volop bezig met de voorbereiding bvb door lessen te volgen op school ("op weg naar het zuiden") en door extra navormingen e.d. te volgen. Over mijn stage in Rwanda weet ik nog niet heel veel, wat het allemaal spannend houdt natuurlijk! Ik weet wel dat ik vormingen ga moeten geven aan leerkrachten, secretaressen enz. Ook ga ik verschillende statistische gegevens moeten verwerken en ga ik een vak (de Afrikaanse cultuur) mee moeten uitwerken...klinkt allemaal wel al veelbelovend en enorm interessant! Deze week zal ik ook (eindelijk) mijn vliegtuigtickets bestellen en dan kan niets of niemand me meer tegenhouden om te vertrekken! Ik kijk er al naar uit! Groets, Nelke

Reacties

Reacties

Brother

Ik ga dit zo hard iedere dag checken ;-)

Veerle Depovere

Mooie blog Nelke!
Ik kijk nu al uit naar je foto's en verhalen.
Geniet alvast van het uitkijken naar...

Iris

mooie blog, meid.
Kga je missen!

Marliez

Nelly toch! Wie weet is er ook water van de carrefour wat toch wel beter zal zijn :p. Hier kan ik genieten van de hete chaufage al is dat minder aangenaam dan het zonneke dat op u bolleke schijnt! Maatje je vond het huis niet terug? dat zal wel! Je je gewoon lekker tegen die taxieboy aandrukken en genieten :-p.

zoenies van de zotte doos!

Marliez

Maatje k ben zooooo benieuwd naar foto's! Dus maatje het wordt tijd he! :-)
zoenies

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!