nelkeinrwanda.reismee.nl

nog 1 maand

Een maand, 31 dagen...en dan ben ik weg. Plots begint alles snel te gaan. De laatste lessen zijn ondertussen voorbij, er rest mij nog maar één vergadering voor mijn vertrek, er is al afscheid genomen van verschillende mensen en er gaan er nog meer volgen.

Ik vrees dat er nog drukke en spannende weken voor de deur staan. Examens/blok, op zich spanning genoeg, maar beseffende dat ik 5 dagen voor mijn vertrek nog een mondeling examen wiskunde moet afleggen maakt me zot. Gelukkig doet zot zijn geen zeer.

Mijn vliegtuigtickets zijn ondertussen geboekt. Mijn eerste dosis lariam komt er op 31 december aan en mijn visum is ook zo goed als in orde. Check, ready to go!

Bon, hopelijk kan ik me ondanks het avontuur dat op de loer ligt me volledige focussen op de examens en kan ik vervolgens alles nog op tijd in mijn rugzak stoppen om te vertrekken richting Rwanda.

Veel spectaculaire verhalen heb ik nu nog niet, al vind ik het momenteel allemaal al wel heel spannend! Hetgeen een jaar geleden begon met een infoavond en een verre, niet te bereiken, droom is nu werkelijkheid geworden...

Reacties

Reacties

Brother

En je gaat het hier en ginder super goed doen!!!!

Joske

Het is maar een formaliteit de examens, die zullen fantastisch gaan. Voor je het weet zit je op het vliegtuig! succes ;)

Anneleen

Ben je nu nog niet aangekomen;)
Zie maar da ge internet hebt hé

Veel plezier

Evi

Nelke mateken!

U eerste nacht daar is al achter de rug! Ik ben zo benieuwd! Laar maar gauw iets weten hé of alles daar in orde is! Ik hou u op mijn beurt op de hoogte over de khl ;)

Veeeeel groetjes!

ps: vergeet aub die lariam nooit te pakken want ik ben er toch niet helemaal gerust in! :)

Niek

Hopelijk viel de eerste nacht ginds mee!?
Hou ons maar op de hoogte hé ;-)

Groetjes
Niek

Evi

Hoi Nelke!

Ik ben zo verward! Daarnet besefte ik dat het nog maar zaterdag is, en jij dus helemaal nog niet 'je eerste nacht achter de rug hebt'! Wat die examens toch niet met een mens doen.. laten we het daar op steken ;)

Alé, slaapwel he ;)
hihi

Groetjes!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!